فصل بعد را حتما با VAR برگزار کنید

فصل بعد را حتما با VAR برگزار کنید

آفتاب نیوز :

زبیر نیک نفس، هافبک استقلال تهران پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه ما فصل خوبی داشتیم، 67 امتیاز خوب است، اما شرمنده هوادارانمان هستیم. یک جا هایی لغزش داشتیم، شاید اشتباه داشتیم، اما تمام توان خود را گذاشتیم، ولی چیزی نمی توانم بگویم.

او درباره عملکرد خودش در این فصل گفت: من الان ترجیح می دهم در این مورد صحبت نکنم. امیدوارم برای فصل بعد به امید خدا لیگ با VAR برگزار شود. من به صحنه هایی در لیگ فکر می کنم که گل های آفساید زده شد.

خواهش می کنم یک بازی که اشتباه تاثیرگذار که به نفع ما انجام شده را ببینیم. امشب هم یک گل ما گرفته نشد، اما دیدم که شش یا هفت گل آفساید، مردود نشده است. وقتی یک امتیاز باعث می شود که قهرمان جابجا شود چنین اشتباهاتی برای من پذیرفتنی نیست.

او درباره آینده خودش هم گفت: من قراردادم تمام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فصل بعد را حتما با VAR برگزار کنید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فصل بعد را حتما با VAR برگزار کنید"، کلیک کنید.