قانونگذار اوکراینی: بودجه برای حقوق سربازان ارتش نداریم

قانونگذار اوکراینی: بودجه برای حقوق سربازان ارتش نداریم

قانونگذار ارشد پارلمان اوکراین هشدار داد بودجه وزارت دفاع این کشور برای پرداخت حقوق اعضای ارتش به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرامکس، «روکسولانا پیدلاسا»، رئیس کمیته بودجه‌ای پارلمان اوکراین موسوم به «ورخوونا رادا» امروز جمعه هشدار داد وزارت دفاع بودجه‌ای برای پرداخت حقوق ماه سپتامبر اعضای نیروهای مسلح اوکراین ندارد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، پیدلاسا در سخنرانی در یک برنامه تلویزیونی تصریح کرد: «وزارت دفاع به ما اطلاع داده بودجه کافی برای پرداخت حقوق نیروهای رزمی تا ۲۰ سپتامبر ندارد. با این حال ما رای به اصلاح بودجه دولت تا قبل از این تاریخ خواهیم داد. فعلا نمی‌توانم تاریخ دقیق نشست ورخوونا رادا برای این منظور را به شما بدهم اما توقع داریم که این رای‌گیری در روزهای ۱۷ یا ۱۸ سپتامبر برگزار شود.»

رئیس این کمیته پارلمانی اوکراین عنوان کرد کی‌یف به دلیل تاخیر ایالات متحده در پرداخت کمک‌ها به اوکراین از ابتدای سال جاری میلادی با مشکلات مواجه شده‌ است. او گفت اوکراین در نتیجه این روند مجبور به خریداری تسلیحات با بودجه‌های خودش از جمله بودجه‌هایی که برای پرداخت حقوق سربازان در نظر گرفته شده بود شده است.

پیشتر «دنیس شمیهال»، نخست وزیر اوکراین در ماه اوت به اعلام کمبود اضطراری بیش از ۱۲ میلیارد دلار بودجه برای ملزومات نظامی این کشور پرداخته بود.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قانونگذار اوکراینی: بودجه برای حقوق سربازان ارتش نداریم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قانونگذار اوکراینی: بودجه برای حقوق سربازان ارتش نداریم"، کلیک کنید.