لوکزامبورگ: اعزام نیرو به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را بدنبال دارد

لوکزامبورگ: اعزام نیرو به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را بدنبال دارد

وزیر خارجه لوکزامبورگ در حاشیه مجمع دیپلماسی ترکیه گفت که اعزام نیروی نظامی به اوکراین می تواند جهان را با خطر جنگ جهانی سوم روبه رو کند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، خاوریر بتل وزیر خارجه لوکزامبورگ در سخنانی در مجمع دیپلماسی ترکیه اظهار داشت: اعزام نیروهای غربی به اوکراین ما را در آستانه یک جنگ جهانی سوم قرار می دهد.

او امروز در مجمع دیپلماسی آنتالیا درباره موضع اروپا در قبال جنگ اوکراین، بحران انسانی در غزه و انتخابات آتی پارلمان اتحادیه اروپا صحبت کرد.

وزیر خارجه لوکزامبورگ ضمن اعلام مجدد حمایت کشورش از اوکراین افزود: ما از اعزام نیرو به اوکراین خودداری خواهیم کرد ولی همچنان به حمایت خود از این کشور ادامه خواهیم داد. در واقع باید بگویم که اعزام نیروی نظامی به کی یف، آخرین کاری است که می توان انجام داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لوکزامبورگ: اعزام نیرو به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را بدنبال دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لوکزامبورگ: اعزام نیرو به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را بدنبال دارد"، کلیک کنید.