مار فوق سمی در منطقه صنعتی خرمدشت زنده گیری شد

ایرامکس/تهران مسیول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از زنده گیری یک حلقه مار فوق سمی در منطقه خرمدشت خبر داد.

امیرحسین ملاشور صبح سه شنبه 22 خردادماه 1403 ضمن تایید خبر زنده گیری یک حلقه مار سمی در یکی از مناطق پردیس، اظهار کرد: همه ساله با گرم شدن محسوس دما و نزدیک شدن به فصل تابستان شاهد حضور برخی حیوانات در مناطق پایین دست شهرستان پردیس هستیم.

وی با بیان اینکه در پی تماس شهروندان با سامانه 125، وجود یک حلقه مار سمی در یکی از مناطق صنعتی شهرستان پردیس گزارش شد، ادامه داد: نیروهای امدادی ایستگاه شماره 2(خرمدشت)  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در حداقل ترین زمان ممکن به محل مشاهده این مار در منطقه خرمدشت و محوطه کارگاهی منطقه اعزام شدند.

مسیول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با تاکید بر اینکه ماموران آتش نشانی برای مواجهه با اینگونه موارد آموزش های لازم را دیده اند، افزود: دقایقی پس از حضور ماموران مار فوق سمی با طول حدود 130 سانتی متر از محل مذکور زنده گیری شد.

وی با اشاره به اینکه وجود این مار سبب رعب و وحشت در بین کارگران و اهالی شده بود، خاطرنشان کرد: شهروندان این را بدانند که حیوانات پس از زنده گیری تحویل عوامل محیط زیست می شوند.

یک بهله شاهین شکاری در پردیس زنده گیری شد

مار فوق سمی در منطقه صنعتی خرمدشت زنده گیری شد

رییس  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: در پی  تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125  در خصوص ورود یک بهله پرنده شکاری به داخل باشگاه ورزشی، آتش نشانان به این مجموعه ورزشی واقع در شهر پردیس اعزام شدند.

امیرحسین ملاشور افزود:  یک بهله پرنده شکاری شاهین  به دلیل بازبودن پنجره، بطورناگهانی وارد فضای باشگاه ورزشی و موجب ترس و نگرانی مراجعین شد.
وی ادامه داد : آتش نشانان بلافاصله با بکارگیری تجهیزات تخصصی، این پرنده را بدون هیچ آسیبی به دام انداخته  و تحویل عوامل محیط زیست خواهند کردند.
پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مار فوق سمی در منطقه صنعتی خرمدشت زنده گیری شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مار فوق سمی در منطقه صنعتی خرمدشت زنده گیری شد"، کلیک کنید.