مالیات خودرو‌های لوکس بیش از پنج میلیارد تومان یک درصد تعیین شد

لایحه بودجه سال ١۴٠۴؛

مالیات خودرو‌های لوکس بیش از پنج میلیارد تومان یک درصد تعیین شد

بر اساس لایحه بودجه سال ١۴٠۴ مالیات خودرو‌های لوکس با قیمت بیش از پنج میلیارد تومان یک درصد تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری ایرامکس، صبح امروز سه‌شنبه یکم آبان ماه، رئیس جمهور بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۴ را تقدیم مجلس کرد که دومین بودجه بعد از اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است.

بر اساس شناسه بودجه‌ای ۷۰۱۱۲، بند این لایحه، انواع خودرو‌های سواری و وانت دو اتاق (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی در اختیار مالکان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که قیمت روز خودروی آنها بیش از پنج میلیارد تومان (۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال) است نسبت به مازاد بر این مبلغ، مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد (۱) خواهد بود.

مأخذ محاسبه مالیات خودرو موضوع این بند، قیمت روز خودرو بر مبنای ماده (۳۰) قانون مالیات بر ارزش افزوده است که توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می‌شود.
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مالیات خودرو‌های لوکس بیش از پنج میلیارد تومان یک درصد تعیین شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مالیات خودرو‌های لوکس بیش از پنج میلیارد تومان یک درصد تعیین شد"، کلیک کنید.