ماموریت پرسپولیسی های فعلی و سابق در قرمزترین بازی لیگ

ماموریت پرسپولیسی های فعلی و سابق در قرمزترین بازی لیگ

ایرامکس/آذربایجان شرقی دو بازیکن این فرصت را دارند تا با گلزنی در دیدار این هفته پرسپولیس و تراکتور به بهترین گلزن دیدارهای لیگ برتری این تقابل تبدیل شوند.

پرسپولیس و تراکتور در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 (چهاشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

نبردهای پرسپولیس و تراکتور همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده و نام گلزنان رویارویی های سرخ های تهران و تبریز معمولاً در خاطر هواداران 2 تیم نقش بسته و با هر بار شنیدن اسم آن ها صحنه فروریزی دروازه حریف برایشان تداعی می شود.

در حال حاضر کمال کامیابی نیا، سید مهدی سید صالحی و محمد عباس زاده هر کدام با 3 گل مشترکاً بهترین گلزنان قرمزترین دیدار فوتبال ایران هستند.

وحید امیری مدافع کهنه کار سرخ پوشان پایتخت و مهدی عبدی که به عنوان یک پرسپولیسی سابق در اردوی تراکتوری ها حضور دارد؛ هر کدام با 2 گل جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایرامکس، اکنون وحید امیری و مهدی عبدی این فرصت را در اختیار دارند تا با گلزنی در بازی بزرگ هفته خود را به جمع سه گلزن برتر بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر برسانند و باید دید آیا پرسپولیسی های فعلی و سابق روز چهارشنبه قادر به گلزنی خواهند شد یا خیر؟

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماموریت پرسپولیسی های فعلی و سابق در قرمزترین بازی لیگ" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماموریت پرسپولیسی های فعلی و سابق در قرمزترین بازی لیگ"، کلیک کنید.