مدیرکل بندر ایلات: حملات یمن ۵۰ میلیون شِکِل خسارت زده است

مدیرکل بندر ایلات: حملات یمن ۵۰ میلیون شِکِل خسارت زده است

مدیرکل بندر ایلات خسارات ناشی از تعطیلی این بندر در پی حملات نیروهای مسلح یمن را حدود ۵۰ میلیون شِکِل برآورد کرد و افزود علاوه بر آن در هفته جاری تعدادی از کارگران بندر هم اخراج می‌شوند.

به گزارش ایرامکس، اثرات اقتصادی حملات یمن علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مقاومت فلسطین با گسترش دامنه حملات نیروهای مسلح یمن که تا عمق فلسطین اشغالی گسترش یافته، در حال افزایش است.

رسانه‌های فلسطینی صبح امروز یکشنبه گزارش کردند آژیر خطر در ایلات و اطراف آن به صدا درآمد و یک موشک رهگیری شد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دو هفته قبل از انجام یک عملیات نظامی علیه یک هدف حیاتی در بندر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی با مشارکت مقاومت اسلامی عراق خبر داده بود.

بامداد روز جمعه نیز یگان پهپادی یمن یک عملیات نظامی علیه یکی از اهداف مهم در منطقه یافا در تل‌آویو اجرایی کرد.

پایان خبر ایرامکس

مدیرکل بندر ایلات: حملات یمن ۵۰ میلیون شِکِل خسارت زده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرکل بندر ایلات: حملات یمن ۵۰ میلیون شِکِل خسارت زده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرکل بندر ایلات: حملات یمن ۵۰ میلیون شِکِل خسارت زده است"، کلیک کنید.