نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام شد

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایرامکس کرمانشاه، علی شعبانی صبح امروز شنبه (دوازدهم اسفندماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمع بندی های اولیه درس حوزه انتخابیه انجام شده، آمار به صورت اولیه بوده و باید به تایید هییت نظارت و شورای نگهبان برسد.

وی افزود: در صورت تایید آراء هییت نظارت و شورای نگهبان، به مدت 2 روز نامزدهای انتخاباتی می توانند نسبت به اعلام اعتراض خود اقدام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از مجموع 17 هزار و 297 رای، رستگار یوسفی با 25 هزار و 771 رای معادل 44/1 درصد آراء، منتخب اعلام شد.

وی ادامه داد: ریوف قادری با هشت هزار و 725 رای و نورالدین یوسفی با هفت هزار و 45 رای به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب، از مجموع 76 هزار و 802 رای، فتح الله حسینی با 38 هزار و 434 رای منتخب اعلام شد.

شعبانی اضافه کرد: محمدرسول محنت فر با 26 هزار و 275 رای و پورمراد جانی با 2 هزار و 633 رای به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ابراز کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو از مجموع 76 هزار و 725 رای، مجتبی بخشی پور با 30 هزار و 537 رای منتخب اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: علی صابری با 27 هزار و 626 رای و خلیل عسکری با سه هزار و 185 رای به ترتیب دوم و سوم شدند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام شد"، کلیک کنید.