نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه ایرامکس

نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه ایرامکس

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه ایرامکس با تاکید بر اصول سند تحول بنیادین متضمن تحقق عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در سطح مدارس است.

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایرامکس، با بیان اینکه اولویت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است گفت: پروژه ایرامکس یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش است که نمادی از برنامه‌ریزی، همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی، مدیریت کارآمد و … است.

وی با بیان اینکه پشت هر نواخته‌شدن زنگ اول ایرامکس، ساعت‌ها تلاش و برنامه‌ریزی نهفته است افزود: تمامی ارکان آموزش و پرورش تهران در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های پروژه ایرامکس مشارکت جدی و فعال داشته و دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پروژه ایرامکس در قالب ۹ کارگروه از خرداد ماه آغاز به کار کرده است ادامه داد: این پروژه در مردادماه و شهریورماه به اوج فعالیت‌های خود رسیده است که یکی از مهمترین اقدامات انجام شده تشکیل ستاد استانی پروژه ایرامکس و صدور ابلاغ اعضاء است.

کریمیان با بیان اینکه در همین راستا جلسات شورای راهبردی با حضور معاونین اداره کل و روسای ادارات تشکیل و برنامه‌های عملیاتی و فعالیت‌های مرتبط با پروژه ایرامکس مورد رصد و پایش قرار گرفت گفت: با حضور مقام عالی وزارت و مدیرکل ارزیابی عملکرد و مدیران آموزش و پرورش مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران جلسات هم افزایی برگزار شد و در این جلسات بر بازگشایی بی دغدغه و توام با نشاط مدارس تاکید شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی همه جانبه و شایسته همه کارگروه‌ها برای بازگشایی باشکوه مدارس در اول ایرامکس گزارشات دقیق مدیریتی از روند ثبت‌نام، ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی، آماده سازی، تجهیز فضاهای آموزشی، ثبت سفارش و توزیع به موقع کتب درسی، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به صورت روزانه در اتاق وضعیت نیروی انسانی توسط مسئولین کارگروه‌ها ارائه و در جلسات شورای راهبردی مورد بررسی قرار گرفته و می‌گیرد عنوان کرد: نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه ایرامکس با تاکید بر اصول سند تحول بنیادین متضمن تحقق عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در سطح مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه جهت ارزیابی از میزان و سطح آمادگی مدارس دولتی و غیردولتی برای بازگشایی مدارس در دو مرحله خود ارزیابی توسط مدیران صورت پذیرفته است اظهار کرد: تا کنون بیش از ۱۶۰۰ واحد آموزشی توسط ناظرین منتخب و آموزش دیده مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرامکس، لازم به ذکر در جلسه پروژه ایرامکس که به صورت ویدئو کنفرانسی با مدیران مناطق و اعضای پروژه مهرآموزش و پرورش شهر تهران برگزار شده بود بر تسریع و تسهیل فرآیند ثبت نام دانش آموزان، تعیین تکلیف ثبت نام دانش آموزان اتباع، پیگیری ساماندهی نیروی انسانی و ثبت ابلاغ همکاران بر طبق ضوابط، تمرکز مرکز حراست مناطق بر بازگشایی خوب و امن مدارس، توسعه و ترویج اقامه نماز در مدارس شهر تهران، اجرای زنگ نماز در تمامی مدارس تاکید شد.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه ایرامکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت بر اجرای صحیح فرایند پروژه ایرامکس"، کلیک کنید.