نمایش «آن بُرد» به تماشاخانه هیلاج می آید

نمایش «آن بُرد» به تماشاخانه هیلاج می آید

نمایش «آن بُرد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی در دور دوم اجرا های خود در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، نمایش «آن بُرد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی با تهیه کنندگی سجاد افشاریان در دور دوم اجرا های خود، از 20 خرداد 1403 ساعت 18:30 در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت.

مهدی زندیه و نیکو بستانی دو بازیگر نمایش «آن بُرد» هستند.

این اثر با میزبانی بیش از 2600نفر مخاطب، نمایش پرفروش و پرتماشاگر سالن های تیاترشهر به استثناء سالن اصلی این مجموعه در فروردین و اردیبهشت 1403 به شمار می آید.

علی زندیه (مدیر هنری)، شادی بیات (طراح صحنه و لباس)، رضا خضرایی (طراح نور)، محمدحسین غفاری (طراح صدا و موسیقی)، شادی بیات (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، محمد غلامی، حامد حسین زاده (گروه کارگردانی)، امیر قالیچی-تیاترباز ها (روابط عمومی)، امیرحسین میرزایی و شایان عظیمی (عکاس)، علی کیهانی (مشاور رسانه ای) دیگر عوامل نمایش «آن بُرد» هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «من رفتم، ولی زود برمی گردم بابا…»

پیش فروش اجرا های محدود نمایش «آن بُرد»، از امروز در سایت ایران کنسرت آغاز شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایش «آن بُرد» به تماشاخانه هیلاج می آید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایش «آن بُرد» به تماشاخانه هیلاج می آید"، کلیک کنید.