هنیه: اگر اسراییل از لجبازی دست بردارد، می توان به توافق رسید

هنیه: اگر اسراییل از لجبازی دست بردارد، می توان به توافق رسید

به گزارش ایرامکس، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت وگویی مطبوعاتی تاکید کرد «در صورتی که اسراییل از لجبازی خود دست بردارد، فرصت برای دستیابی به توافقی چندمرحله ای در مورد تبادل اسرا و آتش بس در غزه وجود دارد».

هنیه اظهار کرد: «میدان (نبرد) و مذاکرات 2 خط موازی هستند و جنبش (حماس) در مذاکراتش بر بزرگی ایستادگی و نبوغ مقاومت تکیه کرده و با تمام توان برای متوقف کردن این جنگ خصمانه علیه مردم ما تلاش می کند».

رییس دفتر سیاسی حماس گفت: «از دولت آمریکا انتظار می رود برای متوقف کردن جنگ کشتار جمعی و سیاست گرسنگی دادن که مردم ما در غزه و شمال در معرض آن قرار دارند، اقدامات بسیاری انجام دهد اما موضع گیری جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اظهارنظرها در حال تغییر بوده و در اجرا مورد آزمون است».

به گزارش ایرامکس، حملات رژیم صهیونیستی به غزه وارد ششمین ماه خود شده و با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ساکنان نوار غزه با یک بحران انسانی بی سابقه روبه رو هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تعداد کل شهدای این حملات از هفتم اکتبر تاکنون را 31 هزار و 272 تن و شمار زخمی ها را 73 هزار و 24 تن اعلام و فاش کرد که 72 درصد از تلفات این جنگ کودکان و زنان هستند.

هنیه همچنین گفت: «کرانه باختری برای اینکه از یاری غزه منحرف شود و این ذخیره استراتژیک در پروژه مقاومت و اصول سیاسی مساله ما خالی شود، هدف ظلم و آزار قرار می گیرد اما تمام این ظلم و سرکوب هرگز نتیجه نخواهد داد و باد آن ها را خواهد برد».

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنیه: اگر اسراییل از لجبازی دست بردارد، می توان به توافق رسید" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنیه: اگر اسراییل از لجبازی دست بردارد، می توان به توافق رسید"، کلیک کنید.