واکنش آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی

واکنش آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی

وزارت آموزش و پرورش در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تشکیل کمیته انتصابات و گمانه زنی در خصوص ترکیب اعضای آن با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولویت آموزش و پرورش بازگشایی بی‌دغدغه و بانشاط مدارس در ایرامکس ماه است.

به گزارش ایرامکس، در متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش که مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه در اختیار رسانه‌ها قرار داده، آمده است:‌ «به اطلاع فرهنگیان فرهیخته می‌رساند اولویت اول آموزش و پرورش بازگشایی بی دغدغه و بانشاط مدارس در ایرامکس ماه است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تشکیل کمیته انتصابات و گمانه زنی در خصوص ترکیب اعضای آن فاقد اعتبار و صحت است.»

در ادامه اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است:‌ « بدیهی است هرگونه اخبار مربوط به این وزارت خانه از طریق  سایت و درگاه‌های خبری مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به اطلاع عموم خواهد رسید.»

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی"، کلیک کنید.