پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به ۴۷۰ هزار تماس تلفنی در لرستان

پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به ۴۷۰ هزار تماس تلفنی در لرستان

به گزارش ایرامکس لرستان ،یاسر اکبریان در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به به اینکه مرکز ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب لرستان با شماره تماس ۱۲۲ به صورت شبانه روزی، پاسخگوی شهروندان در شهرها و روستاها است، اظهار کرد: مشترکین می‌توانند با اتصال به سامانه و انتخاب بخش مورد نظر هرگونه موارد را شامل مشکلات شبکه مطرح کنند.

وی افزود: شهروندان مواردی مانند قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمام درخواست های خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری، فقدان دریچه منهول را از طریق شماره ۱۲۲ اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: همچنین شهروندان وظیفه شناس و مسئولیت پذیر می توانند با تماس با سامانه ۱۲۲ ، به صورت محرمانه انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را گزارش کنند.

اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۷۱ هزار و ۵۶۶ تماس با سامانه گویا ۱۲۲  برقرار شده است: اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۱ هزار و  ۲۰۱ مورد مشکل خود را با اپراتور سامانه ۱۲۲ مطرح کرده‌اند.

وی تعداد حوادث ثبت شده از طریق تماس‌های تلفنی را ۷۱ هزار و ۵۴۵ مورد عنوان کرد و گفت:  از این تعداد ۶۲ هزار و ۷۰۳ مورد در حوزه آب و ۷ هزار و ۲۱۷ مورد در حوزه فاضلاب بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یک هزار و ۱۰۸ تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۲ مربوط به امور مشترکین بوده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به ۴۷۰ هزار تماس تلفنی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به ۴۷۰ هزار تماس تلفنی در لرستان"، کلیک کنید.