پلیس، 126 هزار متر زمین تصرف شده را به بیت المال برگرداند

پلیس، 126 هزار متر زمین تصرف شده را به بیت المال برگرداند

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان خوزستان به مساحت بیش از 126 هزار متر مربع و ارزش بیش از 3 هزار و 520 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرامکس، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزییات این خبر گفت: با درایت نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن 53 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در استان خوزستان انجام شده و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

افزود: کارکنان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی را را رصد کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهند.

بنی اسدی فر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری وزارت راه و شهرسازی علی الخصوص رییس سازمان ملی زمین و مسکن، مرجع قضایی و همراهی فرماندهان انتظامی استان ها در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال، خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز در سراسر کشور، مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی 30041735  اعلام کنند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس، 126 هزار متر زمین تصرف شده را به بیت المال برگرداند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس، 126 هزار متر زمین تصرف شده را به بیت المال برگرداند"، کلیک کنید.