چه چیزی یک دستگیره درب با کیفیت خوب را می سازد؟

اگر به دنبال دستگیره های درب داخلی باکیفیت برای بازسازی و زیبایی خانه خود هستید، راه های زیادی برای شما وجود دارد تعویض و نصب دستگیره درب میتواند برای ایجاد تغییر کوچک و چشم نواز مناسب باشد برای انتخاب درست شناخت کامل انواع دستگیره درب  در هنگام خرید برای شما گزینه های مناسب را مشخص می‌کند. شما می توانید به دنبال دستگیره های اهرمی با دسته بلند و یا دستگیره های درب پلاک و یا رزت بروید. اما چگونه بین این دو مدل تصمیم می گیرید؟ و سوال اصلی در اینجا است، زیرا دستگیره‌های درب در دسترس شما را بررسی می‌کنیم که بفهمیم که چه چیزی یک دستگیره درب با کیفیت را می سازد

 وقتی صحبت از درب های چوبی می‌شود، دستگیره‌های درب کلاسیک برای درهای داخلی شما یک ظاهر کلاسیک ارائه می‌دهند و دستگیره های مدرن برای درب های مدرن مناسب هستند، اما منظور ما از دستگیره درب با کیفیت مدرن و یا کلاسیک چیست؟

دستگیره درب فلزی

دستگیره‌های درب در انواع سبک‌ها و طرح‌ها عرضه می‌شوند

حقیقت این است که برای ساخت دستگیره درب از مواد و متریال های مختلفی استفاده می‌شود که می‌توانید آنها را انتخاب کنید، پس شناخت جنس مواد و نوع پوشش دهی برای پی بردن به کیفیت دستگیره ها امری حیاتی است

 در اینجا امیدواریم بتوانیم در انتخاب یراق آلات درب مناسب برای دب های منزل و یا محل کار خود کمک کرده باشیم

انواع مختلف دستگیره درب ثابت و متحرک و یا گرد چه تفاوت هایی با هم دارند؟

چه بر روی درب‌های تک یا دوتایی نصب شوند، دستگیره‌های در ثابت و دستگیره‌های درب متحرک اساساً کار مشابهی را انجام می‌دهند، با این حال، نوع دقیق یراق آلات و اکسسوری درب شما بر استفاده از آنها تأثیر می‌گذارد.

 هر دو نوع دارای یک صفحه گل رز یا پشتی و طیف وسیعی از سبک‌های مختلف هستند، اما وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، کار کردن با دستگیره درب گرد ممکن است سخت‌تر باشد – به این معنی که ممکن است برای مناطق پرتردد یا افرادی که مشکل در دست گرفتن دارند ایده‌آل نباشند.

با این حال اگر دستگیره های گرد توپی برای محل های پرتردد شاید مناسب نباشد بنابراین پیشنهاد می‌شود برای این محل ها از دستگیره های معمولی اهرمی استفاده کنید

دستگیره های درب برنجی پولیش شده

اولین گزینه ما برای دستگیره های درب منزل استفاده از مدل های برنجی با رنگ ها و آبکاری های پولیش شده است که برای طراحی های نئوکلاسیک و کلاسیک بسیار مناسب است و حال و هوای خاصی به محیط می‌بخشد.

دستگیره درب کروم براق

در مرحله بعد، ما گزینه‌های دستگیره در کروم براق آبکاری شده داریم این دستگیره ها دارای پوشش براق نقره ای هستند که به خوبی با درب های سفید، طوسی و تیره هماهنگ می‌شود.

برای طراحان داخلی رنگ کروم براق یک رنگ گارانتی محسوب می‌شود که بدون هیچ ترسی در هر نوع طراحی می‌شود از آن ها استفاده کرد.

دستگیره درب کروم

دستگیره درب آنتیک

مدل های کلاسیک با پوشش دهی رنگ های آنتیک مانند زیتونی، کافه ای و برنز برای افرادی که به دنبال دستگیره کلاسیک هستند گزینه بسیار محبوبی است. این دستگیره ها از جنس برنج نیستند فقط دارای پوششش برنجی و آنتیک هستند

دستگیره درب مچی گرد

دستگیره های درب مچی  برای ما ایرانی ها زیاد محبوب نیست و در کشور های اروپایی بیشترین مصرف و کاربرد را دارد. این مدل ها بیشتر برای درب های اتاقی و سرویس استفاده می‌شو و برای درب های .ورودی زیاد توصیه نمی‌شود.

  دستگیره درب  مشکی

اگر به دنبال ظاهری خاص و مدرن برای منزل خود هستید بدون شک به دنبال رنگ مشکی مات باشید. این رنگ به دلیل جذابیت خود به روی درب های سفید و طوسی چشم نواز می‌شود. در صورتی که رنگ دستگیره خود را مشکی انتخاب کردید لولای درب، صندوق پستی، قفل درب و توپی آن را نیز مشکی انتخاب کنید

دستگیره رنگ کروم مات یا ساتن نیکل

یکی دیگر از گزینه های بسیار محبوب دستگیره درب برای خانه شما نیکل خش خورده است که یکی دیگر از گزینه های است که دچار خرابی کمتری در آبکاری خود می‌شود و هزینه نگهداری کمتری دارد که باورنکردنی به نظر می رسد. یراق آلات مات و برش خورده در مدلهای مختلفی تولید می‌شوند و دارای سبک های مدن و کلاسیک هستند

اگر دوست ندارید اثر انگشت و لکه های ناشی از استفاده را به روی دستگیره های خود مشاهده کنید رنگ کروم مات وخش خورده مدل هایی هستند که پیشنهاتد می‌شود هنگام خرید و انتخاب دستگیره درب در نظر بگیرید.

 دستگیره های درب سرامیکی

سرامیک متریال شکننده و ضعیفی است و به این شکل نیست که دستگیره های درب از این جنس تولید شده باشند از سنگ سرامیک برای لایه بیرونی اهرم دستگیره ها معمولا استفاده می‌شود که یک انتخاب سخت و ویژه برای افرادی است که به دنبال طراحی کلاسیک و استفاده از عناصر طبیعی در منزل خود هستند. در صرتی که دوست دارید ازفلز ومتال های کمتری در طراحی خود استفاده کنید و یا اینکه منزل شما درای تابلو ها و دیزاین های پر نقش و طرح است مدل های سرامیکی برای شما ساخته شده است

دستگیره های درب کریستالی و شیشه ای

در نهایت، اگر به دنبال چیزی متفاوت با ویژگی شگفت انگیز واقعی هستید دستگیره های درب کریستالی شیشه ای نمونه ای عالی برای انتخاب هستند. هیچ چیز به اندازه شیشه بسیار صیقلی که بر روی کروم براق نصب شده است خیره کننده نیست.

طیف گسترده ای از دستگیره های درب متناسب با نیازهای طراحی داخلی شما

در بازار یراق آلات درب طیف گسترده ای از مدل های مختلف دستگیره درب ایرانی و خارجی برای شما وجود دارد کافیست با توجه به نیاز خود یک انتخاب عالی داشته باشید در انتخاب دستگیره به جنس و روش پوشش دهی و آبکاری توجه ویژه ای داشته باشید برای مثال برای مناطق مرطوب شمال و جنوب کشور استفاده از دستگیره های آلومینیومی اصلا توصیه نمی‌شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چه چیزی یک دستگیره درب با کیفیت خوب را می سازد؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چه چیزی یک دستگیره درب با کیفیت خوب را می سازد؟"، کلیک کنید.