کاهش ۴درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین

کاهش ۴درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری ایرامکس از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت:۱۶درصد از تردد ثبت شده مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین تردد ثبت شده از وسایل نقلیه طی سه ماهه نخست سال جاری مربوط به روز سه‌شنبه هفتم فروردین با یک میلیون و ۴۵۱هزار و ۷۸۱خودرو بوده است.

حق‌لطفی ادامه داد: سامانه های هوشمند نصب شده در راه های استان قزوین در این مدت ۲۰۱هزار و ۸۵۰تخلف رانندگی را به ثبت رسانده‌اند.

وی گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای استان قزوین نیز طی این مدت ۷۹کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه با ارائه گزارشی از تماس های مردمی با سامانه ۱۴۱ از پاسخگویی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به پنج هزار و ۳۲۶تماس خبر داد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ۴درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ۴درصدی تردد خودرو در راه های استان قزوین"، کلیک کنید.