کلاهبرداری زن و شوهر جوان با رسیدهای جعلی در 3 استان

کلاهبرداری زن و شوهر جوان با رسیدهای جعلی در 3 استان

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت یک زن و شوهر کلاهبردار خبر داد.

به گزارش ایرامکس، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست دوم به وسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک زن و شوهر جوان طعمه های خود را از سایت خرید و فروش اینترنتی شناسایی و سپس با شگرد رسیدساز جعلی اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و متواری شدند.

رییس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران  بودند، اظهارکرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت دو کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند دست به اعمال مجرمانه دیگری بزنند.

ولی پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان را در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی شناسایی کرده و در ادامه آنها توسط کارآگاهان بازداشت شدند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد رسیدساز جعلی اعتراف کردند.در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداری زن و شوهر جوان با رسیدهای جعلی در 3 استان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداری زن و شوهر جوان با رسیدهای جعلی در 3 استان"، کلیک کنید.