یارانه بگیران حتما بخوانند/ مدل پرداخت یارانه ها قرار است چه تغییری کند؟ + جزییات

به گزارش خبرگزاری ایرامکس، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟” گفت: بررسی های نهایی انجام شده است و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسماً اعلام می شود.

منظور رییس سازمان برنامه هم در پاسخ به خبرنگار ما درباره مدل جدید اجرای کالابرگ گفت: وزیر رفاه مسیولیت اطلاع رسانی را به عهده دارد.

ایرامکس در گزارشی نوشت، بر اساس مصوبه هییت وزیران اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403 با 20هزار میلیارد تومان اعتبار جدید تمدید شد.

مصوبه جلسه مورخ 1403/02/09 هییت وزیران با پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار و رفاه اجتماعی در خصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403» طی نامه شماره 24629 در تاریخ 1403/02/16 ابلاغ شد.

کالابرگ الکترونیکی ,

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یارانه بگیران حتما بخوانند/ مدل پرداخت یارانه ها قرار است چه تغییری کند؟ + جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یارانه بگیران حتما بخوانند/ مدل پرداخت یارانه ها قرار است چه تغییری کند؟ + جزییات"، کلیک کنید.