گوشی اقتصادی شیایومی آپدیت شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری ایرامکس و بنا بر گزارش مجله ایرامکس، شیایومی که وعده داده بود به روزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS را به تدریج برای برخی از بهترین گوشی های شیایومی و بهترین گوشی های میان رده خود منتشر کند، اکنون این به روزرسانی بزرگ را برای یکی از بهترین گوشی های اقتصادی بازار یعنی ردمی نوت 12 توربو منتشر کرده است.

به گزارش مای درایورز، به روزرسانی بزرگ HyperOS با فرم ور 1.0.2.0.UMRCNXM و حجم 5٫5 گیگابایت در اختیار کاربران چینی گوشی شیایومی ردمی نوت 12 توربو قرار دارد. به روزرسانی موردبحث درحال حاضر محدود به کاربران نسخه ی بتا است و به صورت عمومی منتشر نشده است. مدل توربو ردمی نوت 12 با پوکو F5 مشخصات یکسانی دارد؛ دستگاهی که در بین بهترین گوشی های گیمینگ خوش قیمت قرار می گیرد. میان رده ی موردبحث به پردازنده ی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 به همراه رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز است.

گوشی اقتصادی شیایومی آپدیت شد/ عکس

ردمی نوت 12 توربو صفحه نمایش تخت 6٫67 اینچ OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح FHD دارد و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. باتری 5000 میلی آمپرساعتی میان رده ی چینی ها با توان 67 وات شارژ می شود. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی نام برده را دو ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می کنند. دوربین سلفی وضوح 16 مگاپیکسلی دارد.

شیایومی در ردمی نوت 12 توربو برای طرفداران موسیقی اهمیت زیادی قایل شده است و علاوه بر اسپیکرهای استریو، جک 3٫5 میلی متری صدا را نیز به کاربران ارایه می دهد. قیمت گوشی ردمی نوت 12 توربو در زمان عرضه چیزی حدود 293 دلار اعلام شده بود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی اقتصادی شیایومی آپدیت شد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی اقتصادی شیایومی آپدیت شد/ عکس"، کلیک کنید.