احداث 8 هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در دشتی

احداث 8 هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در دشتی

ایرامکس/بوشهر فرماندار دشتی گفت: در 2 سال اخیر بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان هزینه شده و هشت هزار متربع به فضاهای این بخش اضافه شده است.

علی بحرانی صبح شنبه در جمع مردم بادوله اظهار کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.

وی افزود: جایگاه مدیران و کارگزاران خدمت به مردم است و اگر مدیری مسولیتی می پذیرد باید آن را امانت الهی بداند.

فرماندار دشتی ادامه داد: دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان است و دارای مشکلات متعددی است و در این دوسال تلاش کردیم بخشی از این مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه بخشی از کمبودها در بخش کشاورزی مربوط به خشکسالی است، گفت: کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند تا متضرر نشوند.

بحرانی اضافه کرد: با توجه به مشکلات کم آبی و چالش جدی که در این حوزه است باید الگوی کشت را رعایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید به سمت کشت های کم آب بر برویم و آن را بین کشاورزان ترویج دهیم.

بحرانی ادامه داد: کمبودهای حوزه بهداشت و درمان باید در بادوله برطرف شود و همه مردم باید از تمامی خدمات این حوزه بهره مند شوند.

به گزارش ایرامکس به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فرماندار دشتی گفت: در 2 سال اخیر بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان هزینه شده و هشت هزار متر مربع به فضاهای این بخش اضافه شده است.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث 8 هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در دشتی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث 8 هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در دشتی"، کلیک کنید.