تمرین سرخ پوشان بعد از دوره آموزشی «هوش هیجانی» – خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان

تمرین سرخ پوشان بعد از دوره آموزشی «هوش هیجانی» - خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایرامکس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان ایران امروز چهارشنبه 18 بهمن با هماهنگی باشگاه و با نظر سرمربی تیم در یک کارگاه آموزشی حضور پیدا کردند. برگزاری دوره های آموزشی از الزامات کنفدراسیون برای صدور مجوز حرفه ای است و برنامه امروز سرخ پوشان نیز موضوع «هوش هیجانی» بود که از مباحث مهم در بحث ورزش حرفه ای و قهرمانی و فوتبال است.

تمرین پرسپولیس هم از ساعت 11:45 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و 70 دقیقه به طول انجامید. غایبان همچنان همان چهار ملی پوش هستند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال تمرینی از بخش های مختلف جلسه امروز بود.

در جریان فوتبال تمرینی، اوسمار ویه را با سخت گیری بیشتری چند بار با به صدا درآورد سوت، بازی را متوقف کرد و از بازیکنان خواست درست مطابق دستور تاکتیکی ارایه شده کار را دنبال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرین سرخ پوشان بعد از دوره آموزشی «هوش هیجانی» – خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرین سرخ پوشان بعد از دوره آموزشی «هوش هیجانی» – خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.