صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!

به گزارش خبرگزاری ایرامکس، BYD درنظر دارد از خودرو سوپراسپرت جدید خود با نام YangWang U9 در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) رونمایی کند.

براساس گزارش مجله ایرامکس، این خودرو تماماً الکتریکی با وعده ی شتاب صفر تا 100 کیلومتربرساعت کمتر از دو ثانیه، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

خودروی BYD YangWang U9 از نمای سه چهارم جلو

U9 براساس پلتفرم جدید E4 ساخته شده است و طراحی کوپه ی دو در و ابعادی نزدیک به آیودی A4 و بی ام و سری 5 دارد. U9 به لطف درهایی که روبه بالا باز می شوند و همچنین اسپویلر عقب فیبر کربنی، ظاهر اسپرت و آینده نگرانه ای دارد.

خودروی BYD YangWang U9 از نمای عقب

U9 با موتورهای الکتریکی که مجموعاً 1٬287 اسب بخار قدرت تولید می کنند می تواند به حداکثر سرعت 300 کیلومتربرساعت برسد و به لطف فناوری جدید باتری ، ذخیره ی انرژی مطمین و کارآمد را ارایه دهد.

پوستر خودروی BYD YangWang U9 از نمای سه چهارم جلو با درهای باز

ینگ ونگ برند پریمیوم گروه BYD محسوب می شود و سال 2023 با عرضه ی شاسی بلند جان سخت U8 توجهات زیادی را به خود جلب کرد و توانست آمار فروش چشمگیری ثبت کند. حالا BYD با U9 قصد دارد جایگاه خود را در بازار خودروهای الکتریکی محکم تر کند.

شرکت چینی BYD در سال 2023 توانست جایگاه تسلا را به عنوان برترین تولیدکننده ی خودرو برقی در کل دنیا (ازلحاظ حجم تولید) تصاحب کند.

فعلاً تصویری از کابین U9 منتشر نشده است اما گفته می شود کابین با قطعات فیبرکربنی تزیین شده و به صندلی های اسپرت و دو نمایشگر برای راننده و سرنشین مجهز خواهد بود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!"، کلیک کنید.