تقدیر آتش نشانی از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به 125 اعلام کرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به این سازمان اطلاع داده بود؛ تقدیر کرد.

به گزارش ایرامکس، روز گذشته، قدرت اله محمدی با شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به سازمان آتش نشانی اطلاع داده بود؛ دیدار و از مسیولیت پذیری او تقدیر کرد.

وی با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه خاموش کننده از «مهدی آقابابایی»، شهروند مسیولیت پذیری که با تماس به موقع با سامانه 125، آتش سوزی بیمارستان گاندی را به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع رسانی کرده بود، تقدیر کرد.

تقدیر آتش نشانی از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به 125 اعلام کرد

عصر روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه، بیمارستان گاندی تهران دچار آتش سوزی شد و طی تماس به موقع این شهروند با سامانه 125، آتش نشانان پایتخت از 15 ایستگاه آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش همه جانبه  ضمن مهار شعله های آتش، تعداد زیادی از بیماران، نیروهای کادر درمان و شهروندان را از محل حادثه نجات دادند و از بروز یک حادثه تلخ جلوگیری کردند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر آتش نشانی از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به 125 اعلام کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر آتش نشانی از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به 125 اعلام کرد"، کلیک کنید.