راسک گرم ترین شهر کشور شد

راسک گرم ترین شهر کشور شد

آفتاب نیوز :

محسن حیدری اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها و الگو های پیش یابی، آسمان سیستان و بلوچستان صاف تا قسمتی ابریست. روز گذشته در نواحی مرکزی و برخی نقاط جنوب استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ داده است.

وی ادامه داد: امروز وزش باد در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان با شدت کمتر از سمت جنوب غرب پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در نواحی شمالی باد و گرد و خاک و در برخی ساعات وزش باد شدید از سمت شمال پیش بینی می شود تصریح کرد: از امروز در سطح استان بویژه نیمه شمالی استان کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

وی به عبور سامانه بارشی که تا اوایل وقت امروز در ارتفاعات شمالی سیستان و بلوچستان ادامه داشت اشاره کرد و گفت: از 14 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد که بیشترین میزان بارش ها به ترتیب بنجار با 13.2 میلی متر، زهک 2.8 و جزینک3.3، بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راسک گرم ترین شهر کشور شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راسک گرم ترین شهر کشور شد"، کلیک کنید.