ثبت نام فراخوان جذب اعضای هییت علمی نوبت دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

ثبت نام فراخوان جذب اعضای هییت علمی نوبت دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

رییس مرکز جذب و امور هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام فراخوان جذب اعضای هییت علمی نوبت دوم سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، محمدصادق ضیایی رییس مرکز جذب و امور هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت نام فراخوان جذب اعضای هییت علمی نوبت دوم سال 1402 این دانشگاه گفت: مرکز جذب و امور هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هییت علمی در رشته- گرایش های مختلف می کند.

رییس مرکز جذب و امور هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می توانند از امروز سه شنبه 8 اسفندماه لغایت 20 اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir   نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام فراخوان جذب اعضای هییت علمی نوبت دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام فراخوان جذب اعضای هییت علمی نوبت دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد"، کلیک کنید.