مدارس 4 شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شهرستان های چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری برای روز شنبه نوزدهم اسفندماه خبر داد.

مدارس 4 شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد

آفتاب نیوز :

داود گلی جمعه شب اظهار کرد: به استناد مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، به علت تشدید بارندگی ها فعالیت آموزشی مدارس شهرستان های چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری روز شنبه 19اسفند در همه دوره های تحصیلی غیرحضوری است.

به گزارش ایرنا،براساس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر شنبه تا بعد ظهر یکشنبه (19 تا 20 اسفند)، در شهرستان های زرآباد ، فنوج، لاشار، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، کنارک، چابهار، دشتیاری و مهرستان، رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار شدید رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس 4 شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس 4 شهرستان سیستان و بلوچستان مجازی شد"، کلیک کنید.