سران قوا مجوز تامین و مدیریت بودجه 4 وزارتخانه را تصویب کردند

سران قوا مجوز تامین و مدیریت بودجه 4 وزارتخانه را تصویب کردند

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به سازمان برنامه و بودجه مجوز دادند تا بتواند برخی محدودیت های بودجه ای در وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تامین و مدیریت کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که عصر امروز سه شنبه به ریاست آیت الله سیدابراهیم رییسی برگزار شد، طی 4 مصوبه به سازمان برنامه و بودجه مجوز داده شد تا بتواند برخی از محدودیت های بودجه ای در وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تامین و مدیریت کند.

همچنین در این جلسه سازمان برنامه و بودجه اجازه یافت تامین اعتبارات طرح های پیشران دانش بنیان و اشتغال آفرین را در بودجه سال آینده پیش بینی کند.

سران قوا مجوز تامین و مدیریت بودجه 4 وزارتخانه را تصویب کردند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سران قوا مجوز تامین و مدیریت بودجه 4 وزارتخانه را تصویب کردند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سران قوا مجوز تامین و مدیریت بودجه 4 وزارتخانه را تصویب کردند"، کلیک کنید.