دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی ـ انقلابی است

دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی ـ انقلابی است

امام جمعه تربت حیدریه عنوان کرد: دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی، انقلابی و شناسایی جایگاه علمی، فرزانگی سیاسی و بین المللی رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، محمد حاتمی رییس و اعضای هییت رییسه دانشگاه آزاد تربت حیدریه با سیدمحمد معلمی امام جمعه تربت حیدریه دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه تربت حیدریه در این نشست با تاکید بر لزوم شناخت شخصیت و جایگاه ولایت و رهبری به آحاد مردم به خصوص نخبگان عنوان کرد: دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی، انقلابی و شناسایی جایگاه علمی، فرزانگی سیاسی و بین المللی رهبری است و در این راستا نیازمند برگزاری کارگاه ها و سخنرانی های تخصصی هستیم.

معلمی ابراز امیدواری کرد که با بهره مندی از رهنمودهای مطرح شده و واقع بینانه مقام معظم رهبری و برخورداری از ظرفیت های موجود بتوان امید مضاعفی را برای رفع مشکلات در جامعه ایجاد کرد.

حاتمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه هم با بیان اینکه دانشگاه به عنوان قطب علمی و فرهنگی می تواند با استفاده از ظرفیت استادان و ظرفیت های موجود محیط تاثیرگذاری در تمام زمینه های علمی و فرهنگی درسطح جامعه باشد، آمادگی این واحد دانشگاهی را برای تحقق شعار برگزیده سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی ـ انقلابی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه محیط مناسبی برای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی ـ انقلابی است"، کلیک کنید.