8 دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بویین زهرا

8 دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بویین زهرا

رویداد صدرا با حضور بیش از 50 کارخانه، شرکت و واحد تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا برگزار شد و دستاوردهایی ازجمله فرصت های شغلی و کسب وکار برای دانشجویان در پی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، رویداد صدرا با شرکت بیش از 50 کارخانه، شرکت و واحد تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا برگزار شد و مورد بازدید جمعی از مسیولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت های شغلی و کسب وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسایل صنعت، هم افزایی دستگاه های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد ها و پیشرفت های نظام، کشف استعداد ها و ظرفیت ها در این رویداد ها و بهره مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "8 دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بویین زهرا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "8 دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بویین زهرا"، کلیک کنید.