تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین المللی کتاب

تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین المللی کتاب

رییس سازمان اورژانس استان تهران از تمهیدات اورژانس استان تهران برای سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبرداد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، محمد اسماعیل توکلی رییس سازمان اورژانس استان تهران گفت: اورژانس استان تهران همچون سال های گذشته و مناسبت های مختلف، در کنار مردم است و از امروز تا 29 اردیبهشت ماه، کارشناسان اورژانس از ساعت 8 صبح الی 21 با سه دستگاه آمبولانس (یکی از آنها اورژانس بانوان است)، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی در نمایشگاه بین المللی کتاب است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیرو های اورژانس در مصلی مستقر هستند و در سریع ترین زمان در کنار شما خواهند بود.

رییس سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: این استقرار ها به صورتی برنامه ریزی شده است تا هیچگونه اختلالی در روند خدمت رسانی به شهروندان در سطح استان تهران ایجاد نشود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین المللی کتاب" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین المللی کتاب"، کلیک کنید.