اجلاسیه شهدای دانشجوی معلم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ایرامکس/کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 34 شهید دانشجوی معلم استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز دوشنبه شنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 با حضور برخی مسیولان استانی، دانشجو معلمان، دانشگاهیان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سید سلیمان حسینی نیک، رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاسیه گفت: حمایت و خیزش دانشجویان دانشگاه های غرب و آمریکا به برکت خون شهیدان که ظلم ستیز را از اول مدنظر قرار دادند.

وی افزود: بهترین معلم شهدا هستند، شهدا در بالاترین مرتبه ایثار و فداکاری هستنو، دانشجو معلم های ما اگر بخواهد فداکاری را بیاموزند، باید از شهدا بیاموزند.

حسینی نیک اظهار کرد: یکی از طرح های دانشگاه فرهنگیان این بوده که وصایای شهدا جمع آوری و نکته های تربیتی از این وصایا بیرون آورده شود و امروز چند کتاب علمی و تحقیقی از این وصایا رونمایی می شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز جنگ سخت تمام شده و با جنگ نرم روبرو هستیم، سربازان جنگ نرم معلم ها و دانشجومعلم ها هستند، اگر می خواهیم معلمی در تراز جمهوری اسلامی باشیم باید به ابزارها و قواعد جنگ نرم مجهز شویم.

اجلاسیه شهدای دانشجوی معلم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایرامکس، حسینی نیک بیان کرد: هدف از اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن پیام شهدا بود و پیام شهدا پای نظام و انقلاب تا پای جان بایستیم.

استان کهگیلویه و بویراحمد 34 شهید دانشجو معلم دارد.

کاروان زیر سایه خورشید نیز در این اجلاسیه حضور داشتند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجلاسیه شهدای دانشجوی معلم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجلاسیه شهدای دانشجوی معلم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد"، کلیک کنید.