نخستین دعای ندبه حج امسال در مدینه برگزار شد

نخستین دعای ندبه حج امسال در مدینه برگزار شد

نخستین دعای ندبه حج 1403 در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) در فضایی عرفانی در جوار مسجد النبی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، دعای پرفیض ندبه با حضور زایران ایرانی سرزمین وحی صبح امروز جمعه( 29 اردیبهشت ) در جوار حرم مطهر رسول مکرم اسلام و ایمه مظلوم بقیع (علیهم السلام) در هتل «مدینه الجدیده» مدینه منوره برگزار شد.

این مراسم نورانی که در فضایی آکنده از معنویت با حضور گروه هایی از زایران کاروان های ایرانی در مدینه منوره برگزار شد، حال و هوای معنوی خاصی داشت و با نوای مداح اهل بیت حاج حسین هوشیار ، مهمانان حرم نبوی و فاطمه زهرا(س) برای مظلومیت ایمه مدفون در بقیع اشک ریخته و برای ظهور حضرت حجت (عج) دستان خود را برای دعا روبه آسمان بگیرند.

در این مراسم که چند تن از مسیولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و مدیران کاروان های اعزامی به مدینه نیز حضور داشتند، علی صالحی متین فضا را به عطر قرایت آیاتی از قرآن معطر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین دعای ندبه حج امسال در مدینه برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین دعای ندبه حج امسال در مدینه برگزار شد"، کلیک کنید.