تصویب گزارش حسابرس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران

تصویب گزارش حسابرس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرس درخصوص وضعیت مالی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران برای سال های 1400 و 1401 را تصویب کردند.

به گزارش ایرامکس، اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز شورا بررسی گزارش حسابرس شهرداری تهران پیرامون وضعیت مالی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در سال های 1400 و 1401 را مورد بررسی قرار دادند و محمد آخوندی پس از قرایت گزارش حسابرس گفت: تعدادی از تکالیف این سازمان از سال 99 باقی مانده و باید تعیین تکلیف امور مالیاتی، اموال راکد و اخذ سند مالکیت برای برخی ساختمان ها رعایت شود.

وی بیان کرد: سال گذشته گزارش کاملی در مورد پروژه های مشارکتی این سازمان به شورای شهر ارایه شد؛ اما چند مورد در حال حل و فصل بود که باید گزارش این پروژه ها که چند هزار میلیارد تومان سرمایه شهر در آن است به شورا ارایه شود.

نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران نیز با بیان اینکه 127 میلیارد ریال مالیات در سال گذشته پرداخت کردیم و مابقی نیز در حال پرداخت است، گفت: یک ملک به دلیل بدهی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده و برخی اطلاعات پروژه ها نیز در دسترس نبود که این اطلاعات حالا جمع آوری شده و قابلیت ارایه دارد. اما برخی از پروژه ها هنوز به سرانجام نرسیده و قابلیت انتقال سند ندارد و دقت داشته باشید که ما شاهد تحقق 126 درصدی بودجه در این سازمان بودیم.

به گزارش ایرامکس، اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود گزارش حسابرسی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران برای سال های مالی 1400 و 1401 تصویب کردند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب گزارش حسابرس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب گزارش حسابرس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران"، کلیک کنید.