طریفی حسینی: شرایط آموزش حتی برای کودک استثنایی در مناطق صعب العبور هم فراهم می شود

طریفی حسینی: شرایط آموزش حتی برای کودک استثنایی در مناطق صعب العبور هم فراهم می شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه حدود 5 هزار و 200 مدرسه زیر پنج نفره در کشور وجود دارد گفت: حتی اگر کودک استثنایی در آن منطقه صعب العبور باشد، شرایط آموزش برای وی فراهم می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه حدود 5 هزار و 200 مدرسه زیر پنج نفره در کشور وجود دارد که در دورافتاده ترین منطقه کشور حتی در مناطق صعب العبور فعال هستند گفت: حتی اگر کودک استثنایی در آن منطقه صعب العبور باشد، شرایط آموزش برای وی فراهم می شود.

وی در خصوص آمار و تعداد دقیق بازماندگان از تحصیل می توان گفت: نرخ پوشش تحصیلی واقعی دوره ابتدایی کشور حدود 98 درصد است که جزء نرخ های خوب در سطح جهان به شمار می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طریفی حسینی: شرایط آموزش حتی برای کودک استثنایی در مناطق صعب العبور هم فراهم می شود" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طریفی حسینی: شرایط آموزش حتی برای کودک استثنایی در مناطق صعب العبور هم فراهم می شود"، کلیک کنید.