تجمع پاریسی ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع پاریسی ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع هزاران نفری شامگاه چهارشنبه در مرکز پاریس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای سومین شب متوالی با مداخله پلیس فرانسه به خشونت کشیده شد.

به گزارش ایرامکس، تظاهرکنندگان که اکثراً جوانان بودند، پرچم های فلسطین را با شعارهای «زنده باد مبارزه مردم فلسطین»، «این جنگ نیست، یک نسل کشی است» و «اسراییل بچه های فلسطین را می کشد»، به اهتزاز درآوردند.

پلیس با گاز فلفل سعی در متفرق کردن تظاهرکنندگان را داشت که با معتران درگیر شد. پلیس پاریس به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد 4500 نفر در این تظاهرات شرکت کردند و حدود 100 نفر در مقابل مجلس ملی تجمع کردند.

«کنان»، یک جوان فلسطینی به خبرگزاری فرانسه گفت: با حمله به اردوگاه آوارگان رفح که روز یکشنبه در جنوب نوار غزه ده ها کشته برجای گذاشت، مردم  مرحله وحشت را پشت سر گذاشته شده است و اکنون شوریده و خشمگین هستند.

سامیا 33 ساله می گوید: ما شاهد یک نسل کشی هستیم. از 7 اکتبر هر روز فلسطینیان قربانی می شوند.

تظاهرات دیگری در شهرهای دیگر مانند لیل برگزار شد، جایی که تظاهرکنندگان بمباران رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کردند.

در مارسی و لیون، شهرداران اعلام کردند که چراغ های شهرداری ها را از ساعت 10 شب به یاد قربانیان غیرنظامی غزه خاموش شد.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجمع پاریسی ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجمع پاریسی ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.