تصادف آزادراه شیراز – اصفهان / 6 کشته و زخمی

تصادف آزادراه شیراز - اصفهان / 6 کشته و زخمی

آفتاب نیوز :

 حسین درویشی، اظهار داشت: در ساعت 05:30 امروز حادثه برخورد سواری ال نود با کامیونت در کیلومتر 126 جاده آزادراه شیراز به اصفهان از مرکز کنترل و هماهنگی استان دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم از واکنش سریع شیراز و پایگاه جاده ای فتح آباد مرودشت به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از ارزیابی و رسیدن مشخص شد که این حادثه 3 مصدوم و 3 جان باخته دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس ادامه داد: عوامل عملیاتی پس از اقدامات اولیه و رهاسازی، مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل اورژانس دادند و جان باختگان را نیز تحویل عوامل انتظامی دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف آزادراه شیراز – اصفهان / 6 کشته و زخمی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف آزادراه شیراز – اصفهان / 6 کشته و زخمی"، کلیک کنید.