برپایی ۶۲ موکب دانش‌آموزی در مسیر تردد زوار اربعین در مسیر کرمانشاه و عراق

برپایی ۶۲ موکب دانش‌آموزی در مسیر تردد زوار اربعین در مسیر کرمانشاه و عراق

به گزارش خبرنگار ایرامکس کرمانشاه، سلمان محمدی در نشست خبری دبیرخانه اجرایی ستاد اربعین وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: جلسات مختلفی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور و به طور خاص با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌هایی که با کشور عراق مرز مشترک دارند برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم از فرصت پیاده روی اربعین برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) به جامعه دانش‌آموزی استفاده کنیم. 

وی با اشاره به برپایی ۴۰ موکب دانش‌آموزی در استان‌های مرزی مسیر تردد زوار اربعین، افزود: ۲۲ موکب دانش ‌آموزی نیز در کشور عراق برپا خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در تمامی مراکز استان‌های کشور برنامه ریزی شده، تصریح کرد: در راستای برگزاری این برنامه که بعدازظهر روز اربعین برگزار خواهد شد، ۷۰۰ موکب در کشور برپا خواهد شد. 

محمدی همچنین با بیان اینکه چهار هزار و صد مدرسه برای اسکان زوار اربعین در استان‌های مسیر تردد زوار اربعین آماده شده، عنوان کرد: تمام امکانات آموزش و پرورش در اختیار زوار اربعین قرار خواهد گرفت. 

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در استان کرمانشاه صد مدرسه برای اسکان زوار اربعین در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: هر مدرسه با هشت کلاس درس آمادگی اسکان یک خانواده ۶ نفره را دارد، لذا در شبانه روز می‌توانیم حدود چهار هزار و ۸۰۰ نفر از زوار اربعین را در مدارس شهرستان‌های مسیر تردد زوار اسکان بدهیم.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی ۶۲ موکب دانش‌آموزی در مسیر تردد زوار اربعین در مسیر کرمانشاه و عراق" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی ۶۲ موکب دانش‌آموزی در مسیر تردد زوار اربعین در مسیر کرمانشاه و عراق"، کلیک کنید.