معضلات فاضلاب منطقه ١٩ رفع می‌شود

معضلات فاضلاب منطقه ١٩ رفع می‌شود

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از رفع معضلات فاضلاب منطقه ١٩ با ایجاد خط انتقال و پمپاژ به تصفیه خانه در ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایرامکس، علی نصیری با اشاره به رفع معضلات فاضلاب منطقه ١٩ گفت: در سطح این منطقه، شاهد هستیم که فاضلاب رها شده که این مسئله‌ می‌تواند باعت ایجاد معضلات خطرناک زیست محیطی و بهداشتی بسیاری شود. 

وی افزود: بر همین اساس، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهرداری، شرکت آبفا و فاضلاب تهران و معاون دادستانی در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد تشکیل شد، مقرر شد این مسئله در مدت ۶ ماه رفع شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد خط انتقالی به طول تقریبی ۴.۵ کیلومتر به همراه یک ایستگاه پمپاژ به تصفیه خانه خلیج فارس احداث شود و فاضلاب ناحیه سه منطقه ١٩ از جمله خلازیر و دولت خواه و غیره به این تصفیه خانه انتقال داده شود. 

نصیری گفت: با همکاری شهرداری منطقه ١٩ و شرکت فاضلاب تهران با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و نظارت مستقیم قوه‌قضاییه این پروژه تا روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تکمیل شود. 

پایان خبر ایرامکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معضلات فاضلاب منطقه ١٩ رفع می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معضلات فاضلاب منطقه ١٩ رفع می‌شود"، کلیک کنید.