عکسی از سلاح جدید مقاومت در بحبوحه جنگ

به گزارش ایرامکس به نقل از ایرامکس گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در بیست و پنجمین سالروز تاسیس خود، از سلاح جدید خود رونمایی کردند.

گردان‌های ناصر صلاح الدین با انتشار ویدئویی اعلام کرد: ما اعلام می‌کنیم که یک سلاح مناسب عملیات تک تیراندازی (AMA) ساختیم و این سلاح عملیاتی شد و چندین عملیات تک تیراندازی را در نبرد طوفان الاقصی با آن انجام دادیم.

عکسی از سلاح جدید مقاومت در بحبوحه جنگ

گردان‌های ناصر صلاح الدین در آغاز انتفاضه الاقصی که در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۰ آغاز شد، تأسیس شد.

این گردان‌ها وارد عرصه موشک سازی شد و توانست موشک‌های دوربرد به نام‌های «ناصر ۱»، «ناصر ۲»، «ناصر ۳» و «ناصر ۴» را تولید کند.

311311

عکسی از سلاح جدید مقاومت در بحبوحه جنگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکسی از سلاح جدید مقاومت در بحبوحه جنگ" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکسی از سلاح جدید مقاومت در بحبوحه جنگ"، کلیک کنید.