فیلم/ لحظات بازخوانی آهنگ گوگوش با مجوز صداوسیما

فیلم/ لحظات بازخوانی آهنگ گوگوش با مجوز صداوسیما

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور که با مجوز ساترای صداوسیما از یکی از پلتفرم‌ها در حال پخش شد، به داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان می‌پردازد که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن راز‌های خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آن‌ها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود. در یکی سکانس‌های این سریال که در فضای مجازی وایرال شده، آهنگ غریب آشنای گوگوش بازخوانی می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور که با مجوز ساترای صداوسیما از یکی از پلتفرم‌ها در حال پخش شد، به داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان می‌پردازد که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن راز‌های خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آن‌ها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود. در یکی سکانس‌های این سریال که در فضای مجازی وایرال شده، آهنگ غریب آشنای گوگوش بازخوانی می‌شود. این سکانس را می‌بینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم/ لحظات بازخوانی آهنگ گوگوش با مجوز صداوسیما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم/ لحظات بازخوانی آهنگ گوگوش با مجوز صداوسیما"، کلیک کنید.