برنامه‎‌های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی

برنامه‎‌های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی

ایرامکس/خوزستان هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی و ورزش، چندین برنامه در دستور کار دارد.

محسن قبایی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با ایرامکس با اشاره به برنامه‌های هیات فوتبال به مناسب هفته تربیت بدنی و ورزش در استان، اظهارکرد: برگزاری مسابقات فوتبال رده سنی زیر ۱۳ سال استان به نام هفته تربیت بدنی در اندیمشک، برگزاری مسابقات فوتبال لیگ یک جوانان استان، غبار روبی مزار شهدا، نصب بنرهای محیطی و پیام‌های مناسبتی از جمله برنامه های هیات فوتبال هستند.

او ادامه داد: بازدید از پیشکسوتان جامعه فوتبال، نام گذاری مسابقات فوتبال در کلیه رده‌های استان به نام هفته تربیت بدنی و بازدید از خانواده شهدا و جانبازان فوتبالی استان از دیگر برنامه های مدنظر هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی محسوب می‌شوند.

این مسئول در هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: جشنواره و فستیوال مدارس فوتبال استان در رده های سنی زیر ۹،۱۰،۱۱ و ۱۲ سال استان نیز یکی دیگر از برنامه هیات بود که طی روزهای گذشته در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه‎‌های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه‎‌های هیات فوتبال خوزستان در هفته تربیت بدنی"، کلیک کنید.