۴ قربانی قاچاق سوخت در جنوب کرمان

۴ قربانی قاچاق سوخت در جنوب کرمان

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس راه جنوب استان کرمان با تایید این خبر اعلام کرد: این حادثه سه بامداد در دوراهی روستای کشیت رخ داده و علت اصلی وقوع تصادف موکول به بررسی بیشتر به دلیل آتش سوزی است، چون رد خودرو‌ها و آثار تصادف در آتش سوزی به‌راحتی قابل بررسی نیست و نیاز به زمان بیشتر دارد.

سروان دوماری فرمانده پلیس راه قلعه گنج هم سوخت‌بر بودن وانت را در این حادثه تایید کرد.

 در جنوب کرمان به دلیل همجواری با ۲ استان مرزی کشور شاهد قاچاق سوخت هستیم.

عبور و مرور پرشمار این خودرو‌های سوخت که عموما در تاریکی رخ می‌دهد و رانندگان شوتی (تیزرو) قوانین رانندگی را رعایت نمی‌کنند منجر به تصادفات دلخراشی می‌شود که عمدتا با آتش سوزی و مرگ سرنشنیان هر دو خودرو همراه است.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت اخیرا گفته بود روزانه ۵۰۰ خودرو سوخت‌بر از جاده‌های این شهرستان عبور می‌کنند و به شهر‌های جنوبی می‌روند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴ قربانی قاچاق سوخت در جنوب کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴ قربانی قاچاق سوخت در جنوب کرمان"، کلیک کنید.