محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده‌اند

محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده‌اند

ایرامکس/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش باران، محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده‌ هستند.

روح‌الله غلامی در گفت‌وگو با ایرامکس اظهار کرد: با وجود بارش باران در محور فارسان به کوهرنگ، تردد عادی و روان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با توجه به بارش باران شاهد لغزندگی محورهای مواصلاتی در شهرستان کوهرنگ هستیم اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

غلامی بیان کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ، رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هم‌اکنون۴۵۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، از طریق سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده‌اند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده‌اند"، کلیک کنید.