فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب بین‌المللی زریوار برای اولین بار

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب بین‌المللی زریوار برای اولین بار

ایرامکس/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: با هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها مشارکت در اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین‌المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه‌گذاری گذاشته شد.

 اقبال حمیدی امروز جمعه (۲۲ تیر)  در جمع خبرنگاران استان گفت: سرمایه‌گذاری در محدوده گردشگری ۱۵ هکتاری تالاب زریوار مریوان برای متقاضیان برای اولین بار و با هدف جلب مشارکت مردمی تحقق مطالبات دوستدارن محیط زیست و در راستای طرح جامع و مدیریت زیست بومی تالاب و استفاده از توانمندی این سرمایه بی‌بدیل و حفاظت بیشتر و جذب توریست و گردشگری داخلی و خارجی به فراخوان گذاشته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: با هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها مشارکت در اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین‌المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه‌گذاری گذاشته شد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان به نشانی https://kordestan.doe.ir مراجعه کنند.

حمیدی بیان کرد: همچنین جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری ۲۵ تیرماه مستندات خود را به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( www.SETADIRAN.COM) درج کنند.

پایان خبر ایرامکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب بین‌المللی زریوار برای اولین بار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب بین‌المللی زریوار برای اولین بار"، کلیک کنید.